09 oktober 2009

Bruidshenna/Bridal mehndi







































5 opmerkingen:

  1. hallo,
    In juli gaat mijn nicht trouwen en wij zoeken nog naar iemand die mehndi voor de bruid kan zetten. Zou u in Juli kunnen en heeft u ook een prijslijst die u kunt mailen?
    mijn email is: gekke_aapie-tashoe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dame, zou ik jouw nr mogen om het een en ander te vragen en eventueel te reserveren? Kun je het mail naar fatima1c@hotmail.com?

    Bij voorbaat dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben jij parohenna@live.nl Ik heb je gemaild. Wil je replyen aub? Alvast bedankt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste parohenna,
    Ik wil henna laten zetten op me handen, aan de voor en achter kant van me handen,
    To mijn halve armen,
    Voor 26 october 2011,
    Wilt u asjeblieft met mijn contact opnemen,

    0649902337,
    of mailen naar:
    jamita1991@hotmail.com

    Graag wil ik gemaild worden asjeblieft met de prijslijst,

    Groetjes,
    Jamita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Farah,

    Ik heb binnenkort een hennafeest begin mei. Ik ben opzoek naar iemand die mij en mijn gasten de handen kan versieren met henna. Er zullen ongeveer 100 mensen aanwezig zijn. Ik ben zeer onder de indruk van jou talent als Hennaya. Ik vroeg me af of je nog iemand kent die je kan helpen en of je zou kunnen komen naar Den Haag.De kosten en vragen van jou hoor ik graag .
    Met vriendelijke groet,
    Hacer Bedelci.

    Mijn mail: hacer_b93@hotmail.com
    Mijn nummer: 0686411378

    BeantwoordenVerwijderen