07 april 2011

Review Hema wenkbrauwpotlood 09


Vandaag een review over het hema wenkbrauwpotlood in de kleur 09. In het verleden gebruikte ik dit potlood vaak, ik wist niet eens dat het potloodje nog bestond omdat ik niet vaak stilsta bij de hema make-up om een of andere reden. Toen ik het laatst zag staan twijfelde ik niet lang voordat ik het meenam.

Het potloodje heeft 2 kanten, het potloodje aan een kant en aan de andere kant een wenkbrauwborsteltje wat zeer handig is, het bortsteltje werkt geweldig! Zeer geschikt voor meiden met donkere wenkbrauwen;het is een donkerbruine kleur wat ik ook aanraad voor meiden met een zwarte haarkleur, als je een zwart wenkbrauwpotlood gebruikt kan het er heel snel onnatuurlijk uitzien.

Een swatch: (sorry voor de wat onduidelijke foto)


Last but not least: het potloodje heeft een hoge kwaliteit, blijft lang zitten is dierproefvrij (alle hema cosmetica is dierproefvrij) en de prijs is slechts.. 2 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen